online időpontfoglalás

blog

Tökéletesíteni a páciensélményt az F MEDICAL Magánklinikán

EGYÉBEGYÉB 2023.04.21 F MEDICAL MAGÁNKLINIKA

Az F MEDICAL Magánklinika 2017-es nyitása óta arra törekszünk, hogy olyan intézményt hozzunk létre, ahol jó gyógyulni és jó gyógyítani. Több mint százan azon dolgozunk, hogy a legjobbá tegyük az általunk nyújtott szolgáltatásokat.

A pácienseink egészsége mellett a legfontosabb célunk az elégedettségük, ezért kiemelten fontosnak tartjuk megkérdezni a tapasztalatukat és véleményüket. A beérkező válaszoknak és javaslatoknak köszönhetően tudunk fejlődni, hiszen ezekből kiderül, hogyan vélekednek az intézményünkről, az általunk nyújtott szolgáltatásokról, az orvosokról és munkatársainkról.  Ezzel a minőségbiztosítási rendszerrel szeretnénk garantálni a gyógyító tevékenység magas szakmai minőségét, emberközpontúságát, gyorsan feltárni és megoldani az esetleges hiányosságokat és hibákat.

Az év eleje óta már több mint 1 400 páciensünk visszajelzését dolgoztuk fel, akik az értékelések mellett számtalan szöveges véleményt írtak orvosainkról és munkatársainkról.

A klinikára érkező páciensek eligazításában és tájékoztatásában a legtöbb munkájuk ügyfélszolgálatos kollégáinknak van. Kedves és odaadó személyiségükkel a pácienseink is elégedettek: a kérdőívet kitöltők az 5 pontos skálán átlagosan 4,9 pontra értékelték munkájukat. Az eredmény is bizonyítja, hogy az ügyfélszolgálati csapatunk elkötelezettsége, szakmai tudása és embersége a legmagasabb szinten van, és ez nagyban hozzájárul működésünk sikerességéhez.

 

 

A kérdőív feldolgozása során az is kiderült, hogy a pácienseink az 5 pontos skálán átlagosan 4,9 pontra értékelték kezelőorvosuk szakértelmét. Az elhivatottságuk, szakmai tudásuk és emberségük kiemelkedő jelentőséggel bír az F MEDICAL Magánklinika működése szempontjából.

A klinikánkon naponta sok ember fordul meg, és a higiéniai előírások betartása érdekében a takarítói csapatunk rendkívül fontos feladatot lát el. A munkájukra épül az egészségügyi intézményünk tisztasága és rendezettsége, mely kulcsfontosságú a betegeink biztonsága és kényelme szempontjából. A kérdőívet kitöltő páciensek is elégedettek az intézmény tisztaságával - az 5 pontos skálán ez is átlagosan 4,9 pontot kapott.

Kíváncsiak voltunk arra is, hogy az általunk nyújtott szolgáltatás ár-érték arányát hogyan ítélik meg a pácienseink, ezt átlagosan 4,5 pontra értékelték, valamint 100-ból 97 páciens jó szívvel ajánlaná az F MEDICAL Magánklinikát barátainak, ismerőseinek. A gyógyulni vágyók számára a legjobb ellátást szeretnénk nyújtani, garantálva a legkedvezőbb árakat a minőségi szolgáltatásainkhoz. Ehhez elengedhetetlen a magas színvonalú technológia és eszközök alkalmazása, mert ezáltal tudjuk biztosítani, hogy a betegeink a lehető legjobb kezelést és ápolást kapják.

A nagyarányú pozitív vélemények mellett a páciensélmény tökéletesítése érdekében sikerült megoldanunk 5 olyan esetet, ahol a pácienseink nem voltak teljesen elégedettek a szolgáltatás minőségével. Ügyfeleink együttműködésének köszönhetően sikerült feltárnunk és javítanunk a hibákat, és egyértelműsítenünk a félreértésre okot adó helyzeteket.  

Tudjuk milyen nehéz az orvosválasztás akkor, amikor először fordulunk egy adott szakterülethez és nincs választott orvosunk. Ehhez nyújt segítséget a holnapunkon kialakított értékelési és véleményezési rendszer, ahol megtekinthetők az orvosokra az ellátott páciensektől érkezett pontszámok és szöveges értékelések.

 

 

Ezúton is szeretnénk megköszönni pácienseinknek, hogy kitöltötték kérdőívünket, és hozzájárultak ahhoz, hogy még jobbá tudjuk tenni szolgáltatásunkat. Az értékelések alapján köszönjük a nekünk szavazott bizalmat, orvosainknak és munkatársainknak az odaadó munkáját. Büszkék vagyunk arra, hogy ilyen tehetséges és elhivatott emberekkel dolgozhatunk együtt.

 

Jó egészséget kívánunk!

 

A pontszámok mellett szöveges értékelések is érkeztek hozzánk, ezekből megosztanánk néhányat:

 

„Maximális odafigyelés és törődés. Anyaként biztonságban és elfogadó környezetben tudhattam a gyerekemet. Szívből ajánlom mindenkinek.”

 

„Magas szaktudással rendelkező orvosok, alapos vizsgálat, kényelmes, nyugodt légkör.”

 

„Jó választás volt a klinika, főleg 5,5 éves kislányomnak. Már nem fél az orvosoktól. Azóta több vizsgálatra is bejelentkeztünk. Mindenkinek köszönjük!”

 

„Korrekt segítőkész hozzáállás, barátságos környezet. Csak igy tovább!”

 

„Rendszerint önökhöz járok, mert mindig segítőkészek és kedvesek. Köszönöm szépen még egyszer. Jó egészséget kívánok!”

 

„Teljesen mértékben meg voltam elégedve a szolgáltatással valamint az ügyfélszolgálatos munkatársak kedvességével és segítőkészségével.”

Fmedical
Nyitvatartás: H-P 7-21-ig TELEFONSZÁM: 06 42 512 222
útvonaltervezés
4.9 (6674)